niedziela, 20 grudnia 2020

Nosicielka Boga

A skądże mi to, że Matka mojego Pana przychodzi do mnie? "

Poniedziałek 21 XII 2020 r.  








Maryja nie może, nie chce i nie potrafi zatrzymać Jezusa,

 którego nosi pod sercem, jedynie dla siebie. 

Idzie z pośpiechem do Elżbiety, swojej starszej kuzynki,

 która oczekuje na narodziny Jana Chrzciciela. 

Pragnie jej pomóc, a zarazem otrzymać od niej wsparcie. 

Obecność Maryi wnosi radość do domu Zachariasza i Elżbiety. 

Wnosi też obecność Ducha, który wypełnił Elżbietę i małego Jana. 

W mocy Ducha Elżbieta rozpoznaje w Maryi 

Matkę Pana i błogosławi Ją za Jej

 wiarę w Boże obietnice. 

A co ja wnoszę ze sobą w życie innych? 

Czy jest to też radość i obecność Boga?



Jezu, Maryja zaniosła Cię do domu Elżbiety, 

a dziś wnosi Cię do mojego domu, rodziny, życia. 

Bądź uwielbiony w swoim 

przychodzeniu do mnie przez Maryję!