piątek, 10 kwietnia 2020

Miłość Chrystusa nas przynagla.

JEZUS MNIE KOCHA ...





Gethsemane  Claire Ryann

Jezus wspiął się na wzgórze.
Do ogrodu wciąż
Jego kroki były ciężkie i powolne.
Miłość i modlitwa
Zabrała go tam
Do miejsca, 
do którego tylko On mógł się udać
Getsemani

Jezus mnie kocha
Więc poszedł chętnie
Do Getsemani

Czuł wszystko, co było smutne,
 niegodziwe lub złe.
Cały ból, jaki kiedykolwiek znamy.
Podczas gdy Jego przyjaciele spali.
Walczył, aby zachować
Jego obietnicę złożoną  dawno temu.
Getsemani
Jezus mnie kocha.
Więc poszedł chętnie.
Do Getsemani.
Najtrudniejsza rzecz, 
jaką kiedykolwiek zrobiono.
Największy ból, 
jaki kiedykolwiek był znany.
Największa bitwa, 
jaką kiedykolwiek wygrano.
Dokonał tego Jezus.
Walkę wygrał Jezus.
Getsemani
Jezus mnie kocha.
Dał mi więc swój dar .

W Getsemani.
Getsemani
Jezus mnie kocha.
Daje mi więc swój dar.
Z Getsemani.