środa, 24 marca 2021

Wybrana przez Boga

ZMIANA CZASU Z ZIMOWEGO NA LETNI  

Z 27 III NA 28 III 2021 r. 


 UROCZYSTOŚĆ ZWIASTOWANIE PAŃSKIE 

25 III 2021 r.  





Wiara Maryi i moja wiara

Nie jest łatwo w życiu powiedzieć Bogu „tak”. 

Pełnienie woli Bożej jest bardzo trudne, ale konieczne, 

aby uzyskać pokój w swoim sercu, 

aby w życiu działy się wielkie dzieła Boże.

 „Wola Boża jest naszym pokojem” – napisał w swoim Dzienniku duszy

 św. Jan XXIII. 

Jaka jest moja wiara? 

Czy jest jak wiara Maryi – ufna, oparta na całkowitym

 zdaniu się na wolę Bożą?

 Czy moja osobista wiara ma ten maryjny rys? 

Czy ufam bezgranicznie Bogu, 

składając w Jego ręce całe swoje życie, 

bez żadnych ludzkich kalkulacji? 

Czy potrafię nie pytać o to, co ja z tego wszystkiego będę miał? 

Czy w każdej sytuacji potrafię powiedzieć Bogu

" Niech mi się stanie według twego Słowa "?



Panie, oto ja, sługa Twój. 

Niech się zawsze w moim życiu spełnia Twoja wola.