środa, 17 lutego 2021

Czas...

" SŁAWIĘ TWOJĄ MIŁOŚĆ O ZBAWICIELU MÓJ "

Środa 17 lutego 2021 r. 















Kacperek kolejny raz przyjął do swojego serduszka 

Pana Jezusa w Komunii świętej i przyjął znak popiołu 

na swoją głowę rozpoczynając z najbliższymi czas 

Wielkiego Postu oraz prosi nas o dar modlitwy .

Zapewniłem Go , 

że pamiętamy o Nim i o wszystkich chorych 

 w codziennej modlitwie .




Kacperek otrzymał  dziecięce rozważania Drogi krzyżowej .
W piątki rodzice Mu pomogą sercem kroczyć za cierpiącym Zbawicielem  .







MODLITWA DO ŚW. JÓZEFA  



O, święty Józefie, którego opieka przed tronem Boga

jest tak wspaniała, mocna i natychmiastowa,

powierzam Ci wszystkie moje sprawy i pragnienia .

Zawierzam ci wszystkich , których kocham........

O, święty Józefie, pomóż mi przez Twoje potężne

wstawiennictwo i wyproś mi u Twojego Boskiego Syna

wszelkie duchowe błogosławieństwa,

żebym – poddany Twojej niebiańskiej mocy – mógł złożyć moje

dziękczynienie i hołd najbardziej kochającemu ze wszystkich ojców.

O, święty Józefie, nigdy nie zmęczę się kontemplowaniem Ciebie.

A w Twoich ramionach zasypia Jezus.

Nie ośmielę się zbliżyć do Ciebie,

kiedy On spoczywa na Twoim sercu.

Uściskaj Go mocno w moim imieniu,

ucałuj Jego drogocenną głowę i poproś Go,

by odwzajemnił ten pocałunek,

kiedy będę wydawał moje ostatnie tchnienie.

Święty Józefie, patronie odchodzących dusz,

módl się za mnie. Amen.





Rodzice i Kacperek ofiarowali do Świątyni Fatimskiej 

jako wotum 

czyli podziękowanie za dar I Komunii św. 

kielich mszalny i patenę z wyrytym serduszkiem 

jako znak ,że Kacperek z całego dziecięcego 

serca kocha Pana Jezusa .

Kielich z pateną zostanie poświęcony na sumie 

w niedzielę 21 lutego o godz. 11 00 .

Dziękujemy . 





Patena z serduszkiem . 





Kacperek przekazuje dar serca do Świątyni Fatimskiej .






Zapewniłem Kacperka , że pamiętam o Nim
 w codziennej modlitwie .
Powiedziałem Mu , że od niedzieli 21 lutego , 
kiedy poświęcę 
Kielich mszalny i patenę jako Jego dar serca dla Pana Jezusa .
Codziennie kiedy będę sprawował Eucharystię 
 podnosząc patenę i Kielich ,
będę szczególnie zawierzał Go Panu Jezusowi .
Na te słowa Kacperek westchnął i uściskał mi rękę .




Kacperek podaje patenę z wyrytym serduszkiem