poniedziałek, 23 listopada 2020

Życie

Nic nie jest na zawsze,

 prócz miłości i przyjaźni  którą dałeś i otrzymałeś ..."




Zmarł pewien człowiek.

W pewnym momencie zobaczył, 

jak Bóg zbliża się z walizką.

I Bóg powiedział:

- Czas już iść.

Zdziwiony mężczyzna zapytał:

Już tak wcześnie? Miałem wiele planów ...

- Przepraszam, ale twój czas nadszedł.

Co przyniosłeś w walizce? Zapytał mężczyzna.

I Bóg odpowiedział:

- To należy do Ciebie.

Co należy do mnie? Czy przynosisz moje rzeczy, 

moje ubrania, moje pieniądze?

Bóg odpowiedział:

- Te rzeczy nigdy nie należały do Ciebie, były ze świata.

Czy przyniosłeś moje wspomnienia?

- Te nigdy nie należały do Ciebie, były z tamtych czasów.

Czy przynosisz moje talenty?

- Te nigdy nie należały do Ciebie, były darami.

Czy zabrałeś moich przyjaciół, członków mojej rodziny?

- Przepraszam, ale nigdy nie należały do Ciebie, oni byli drogą.

Czy przyniosłeś moje ciało?

- Te nigdy nie należało do Ciebie, ciało było prochem.

Potem człowiek rzucił walizkę, 

którą Bóg przyniósł ze sobą i otwierając ją, 

zobaczył, że jest pusta.

Ze łzami spływającymi po policzkach mężczyzna powiedział:

Czy nigdy niczego nie miałem?

- Każda chwila, w której żyłeś, była twoja.

Życie jest tylko chwilą. Chwilą tylko twoją.

Dlatego, kiedy otrzymujesz czas, wykorzystaj go w całości.

Żeby nic nie mogło Cię powstrzymać.

Żyj teraz, żyj swoim życiem i nie zapomnij być szczęśliwy i dobry,

 to jedyna rzecz, która jest naprawdę.

Materialne rzeczy i wszystko, o co walczyłeś pozostaje tutaj.

Doceniaj tych, którzy doceniają Ciebie, nie marnuj czasu z tymi, 

którzy nie mają dla Ciebie czasu.

Nic nie jest na zawsze, prócz miłości i przyjaźni ,

którą dałeś i otrzymałeś przez całe swoje życie, 

bo to jest coś, co zachowasz do wieczności.