środa, 20 kwietnia 2022

Zmartwychwstały Pan

 Popatrzcie na moje ręce i nogi:

 to Ja jestem. "

Czwartek w oktawie Wielkanocy








Wiara rodzi się pośród różnych aktywności. 

Czasem musimy coś zobaczyć.

 Innym razem musimy coś usłyszeć. 

Wiara to proces, który się rozwija, 

nawet gdy chodzimy z Jezusem już od wielu lat. 

On rozumie naszą duchową kondycję i towarzyszy

 nam w naszej drodze, wnosząc do niej pokój. 

Które z twoich aktywności budują twoją wiarę? 

Jak Jezusa spotykasz na swojej drodze?

Zmieszanie i wątpliwości mogą zatrzymać

 nas na sobie albo skierować na Jezusa. 

On zawsze stoi pośród nas wątpiących, 

mówiąc: „to Ja jestem”. 

Wydaje się, że uczniowie w momencie 

zmieszania nie wiedzą, jak się zachować. 

Jak przeżywasz własne zmieszanie? 

Jak w swoich wątpliwościach i zamieszaniu rozpoznajesz

 przychodzącego Jezusa? 

Oświecenie to łaska. 

Na drodze wiary jest wiele rzeczy i spraw, 

które nie zawsze są jasne. 

Jezus oświeca umysły uczniów, wyjaśnia im pisma.

 Dziś w czasach po Zmartwychwstaniu 

wierzymy w obecność Ducha Świętego. 

On przez Kościół, innych ludzi i naszą modlitwę rozjaśnia to,

 co niepewne. 

Podobnie jak uczniowie my także jesteśmy świadkami Jezusa. 

W jakich miejscach codzienności 

Pan Bóg zaprasza cię do bycia świadkiem?