piątek, 6 stycznia 2023

Dar

 CHRZEST ŚWIĘTY CZYLI ZANURZENIE W ŻYWYM BOGU 

NIEDZIELA CHRZTU PAŃSKIEGO - ADORACJI  

08 I 2023 r. 






Modlitwy dziękczynne za łaskę chrztu świętego

Tak mnie ukochałeś, Boże Ojcze, że zesłałeś Syna, 

aby przez swoją śmierć wysłużył mi łaskę chrztu. 

Jestem Twoim dzieckiem. 

Złożyłeś w mej duszy ziarno swego życia.

Ojcze dziękuję za kapłana , który mnie ochrzcił

i w prowadził w życie Boże w Kościele Chrystusowym .

Ojcze mój w niebie, chcę dziękować także zawsze za rodziców, 

którzy prosili o chrzest dla mnie, za to, 

że byli dla mnie pierwszym przykładem wiary. 

Dziękuję Ci za rodziców chrzestnych, 

że przygotowali mi szatę chrzcielną i świecę - symbole

 mojej świętości i żywej wiary. 

Wszystkim, którzy modlili się w czasie mego chrztu, 

daj swoje błogosławieństwo,

 a kiedyś, gdy wrócę do Ciebie, pozwól mi z nimi cieszyć się zawsze. 

Żyjącym kapłanom , rodzicom i chrzestnym

błogosław w trudzie codziennego życia , 

a zmarłych przyjmij do nieba .

Spraw Panie, abym tak na co dzień pamiętał o tym, 

że przez chrzest wszczepiony zostałem w Twoje 

Mistyczne Ciało i dostąpiłem udziału w Twoim królewskim 

kapłaństwie, aby przez dobre uczynki składać 

duchowe ofiary i po całej ziemi dawać świadectwo Prawdzie. 

Spraw Boże, abym wiernie Ci służył i z każdym

 dniem postępował w dobrym.

Dziękujemy Ci za piękne życia i świadectwo wiary

zmarłego Ojca św. seniora Benedykta XVI

Za jego słowa duchowego testamentu :

Trwajcie mocno w wierze! Nie dajcie się zmylić!”. 

Jezus Chrystus jest naprawdę drogą, prawdą i życiem,

 a Kościół, przy wszystkich swoich niedoskonałościach,

 jest naprawdę jego ciałem”   Amen