wtorek, 31 maja 2022

Serce

 

Modlitwy do Najświętszego Serca Pana Jezusa












Panie Jezu Chryste,

Ty przez swoje Boskie Serce, bogate w miłosierdzie, 

wylałeś na cały świat miłość swego Ojca jako 

uświęcający żar Ducha Przenajświętszego. 

Racz przyjąć moje modlitwy, 

prace, radości i cierpienia i złącz je dzisiaj ze swą Ofiarą Krzyża,

 obecną w tajemnicy Eucharystii dla zbawienia świata.

W jedności z całym Kościołem i jego Matką Maryją, 

przez Jej pośrednictwo proszę Cię w intencjach, 

które Ojciec Święty poleca naszym modlitwom. 

Udziel mi, Panie Jezu, Ducha Świętego do wiernego wypełniania 

w dniu dzisiejszym wszystkich dobrych czynów, 

przygotowanych dla mnie przez Ojca. 

Przemień mnie i uczyń apostołem Twego Serca,

 abym świadczył w Duchu i Prawdzie, że Bóg jest Miłością. 

Amen.