sobota, 30 stycznia 2021

Słowo Boże


Słowo, które daje wolność "

Niedziela 31 stycznia 2021 r.  







Słowo człowieka różni się od słowa, które wypowiada Jezus. 
Słowo Jezusa ma moc, daje człowiekowi wolność, szczęście. 
Pozwala dojść do prawdy o nas samych. 
 Kiedy głosimy słowo Jezusa, to ono zmienia świat i czyni go lepszym. 
Jako chrześcijanie każdego dnia powinniśmy czytać Pismo Święte. 
Jednak znajomość Biblii to nie tylko kwestia wiedzy, 
to znajomość Słowa, które ma moc. 
Słowo Jezusa jest ratunkiem w trudnych chwilach. 
To słowo „czyta” moje serce, czyta mnie od środka. 
Ono uwalnia od zła. Daje wolność.

Panie, przeniknij mnie Twoim słowem.
 Niech ono stanie się dla mnie źródłem mocy w trudnych
 chwilach życia, niech obdarzy mnie wolnością.
















Hej kolęda , kolęda , kolędy to czas ….


Zapraszamy na niedzielę 31  stycznia 

do Świątyni Fatimskiej

na wspólną modlitwę i kolędowanie :

Na sumę na godz. 11 00 : Rodziny z 

ul. Rómmla 2 , Rómmla 4 , Przechodnia 6