sobota, 2 stycznia 2021

I niedziela Nowego Roku

 NIEDZIELA ADORACJI 

NAJŚWIETSZEGO SAKRAMENTU .

03 I 2021 r. 







Człowiek w swoich poszukiwaniach, 

zwłaszcza tych naukowych, 

stawia pytanie o początek ludzkości i świata. 

Wielu z nas interesuje się archeologią czy też genealogią. 

W poszukiwaniach na temat dziejów 

własnej rodziny trzeba sięgnąć wstecz, 

głębiej, do dziadków, pradziadków, praprzodków. 

Człowiek wiary, sięgając do początków, 

tak naprawdę sięga nie tylko głębiej, 

ale przede wszystkim wyżej – aż do Boga. 

„Na początku było Słowo, 

a Słowo było u Boga – i Bogiem było Słowo . 

Słowo stało się ciałem i zamieszkało wśród nas”. 

Słowa dzisiejszej Ewangelii mówią o tym, 

że wszelki początek jest w Bogu i że Bóg jest pośród nas.

 Mówią o Bożej miłości. 

Ja żyję i jestem. 

Miałem swój własny początek, bo Bóg tego chciał. 

Jestem Jego stworzeniem, 

któremu okazuje ogrom swojej miłości.



Dziękuję Ci, Boże, że zechciałeś, abym zaistniał. 

Dziękuję za każdy dzień mojego życia.

Dziękuję , że u kresu mego życia ujrzę Ciebie . 














Hej kolęda , kolęda , kolędy to czas ….

Rozpoczęliśmy kolędowanie w naszej Rodzinie Fatimskiej ,

w innej formie ze względu na pandemie.

Zapraszamy na niedzielę 03 stycznia 

do Świątyni Fatimskiej

na wspólną modlitwę i kolędowanie :

Na sumę na godz. 11 00 : .

Rodziny z ul. Głowackiego i Bema , Gen . Maczka ,

Hubala , Żwirki i Wigury .

I popołudniu na Msze św. na godz. 16 00

Rodziny z ul. Dąbrowskiego , Krótkiej i Małej , 

ul. Rómmla 1 , 1 F

Oraz Rodzinę z Przedszkola Nr. 5 im. Jana Brzechwy .