piątek, 17 grudnia 2021

Radość i służba

A skądże mi to, 

że Matka mojego Pana przychodzi do mnie? "

IV NIEDZIELA ADWENTU 

19 XII 2021 r. 







Gorączka duchowa

W tym przedświątecznym pośpiechu, zabieganiu, 

sprzątaniu, robieniu zakupów nawet Ewangelia

 zwraca nam uwagę na pośpiech: 

„Maryja wybrała się w drogę i spiesząc się, 

poszła w górskie okolice…”. 

Z jednej strony niezwykłe jest to, 

że Maryja spieszy się do Elżbiety, 

ale z drugiej nie powinno nas to dziwić. 

Pośpiech Maryi wynika z miłości. 

Kto ma mocną wiarę, ten z miłością

 niesie Chrystusa innym.

I z tym nie wolno się ociągać. 

Pośpiech Maryi dotyczy życia 

duchowego i przypomina nam, 

abyśmy byli równie zapobiegliwi,

jeśli chodzi o naszego ducha, 

abyśmy z zapałem 

przygotowywali się do narodzin Pana.



Maryjo, dziękuję Ci, 

że swoim pośpiechem przypominasz mi, 

że w nadchodzące święta 

najważniejsze jest spotkanie z Jezusem i dzielenie się 

Nim z bliźnimi.






Misjonarz z Peru  w naszej Fatimie .

Ks. Rafał Kipigroch misjonarz z Peru .





Od soboty gościmy w naszej Fatimskiej Parafii

ks. Rafała Kipigroch misjonarza z Peru ,

który głosi nam słowo Boże

A po Mszach  św. będzie zbierał nasze dary serca 

na prowadzenie działalności duszpasterskiej

na terenach misyjnych w Peru .

Za życzliwość i dobre serce Wam dziękuję .