niedziela, 12 grudnia 2021

Dzień Fatimski

 

" Naucz mnie chodzić Twoimi ścieżkami."

PONIEDZIAŁEK III TYGODNIA ADWENTU

DZIEŃ FATIMSKI 13 XII 2021 r. 










Powołanie to zaproszenie przez Jezusa

do nieustannego naśladowania Go, 

do współdziałania z Nim w zbawianiu świata.

To jego cichy szept słyszany w głębi serca:

Pomóż mi kochać ludzi, nie mam innych rąk niż Twoje.

Dlatego dzisiejszy refren psalmu

"Naucz mnie chodzić Twoimi ścieżkami"

winien być nieustanną prośbą powołanego 

skierowaną do Boga 

Naucz mnie chodzić Twoimi ścieżkami.

Chociaż te ścieżki często mogą prowadzić w zupełnie 

inne miejsce niż byśmy się spodziewali.

Bardzo często nawet tam,

gdzie nie będziemy mile widziani.








poniedziałek Uroczysty Dzień Fatimski

Msza św. o godz. 17 00 .






 

Wspomnienie abp. Stanisława Nowaka