wtorek, 7 grudnia 2021

Niepokalana

 

Uroczystość Niepokalanego Poczęcia

Najświętszej Maryi Panny - 08 XII 2021 r. 

ŚRODA II TYGODNIA ADWENTU




Msze św. o godz. 6 30 i 17 00 



 Niepokalana – oto nasz ideał



Jestem służebnicą Pana;

niech mi się stanie według twego słowa” – odpowiada

Maryja Gabrielowi.

Jej odpowiedź uczy nas pokory i poddania się woli Bożej.

Ale to nie wszystko.

Maryja wierzy w moc słowa Bożego,

które usłyszała. Nie tylko akceptuje plan Boga

w stosunku do Niej i całego świata,

ale pragnie też współpracować z Bogiem.

Ona jest naszym ideałem,

jak mówił św. Maksymilian Kolbe.

Uczmy się zatem od Niej zupełnego poddania się woli Boga,

wiary w to, że to On ma najlepszy plan na nasze życie,

a nie my,

i otwórzmy się na współpracę z Bogiem w dziele zbawienia.



Maryjo, naucz mnie, proszę,

bezgranicznego zaufania

Ojcu i Jego woli wobec mnie.