czwartek, 10 czerwca 2021

Uroczysty Dzień

 

„Przygotuję Ci serce, o Chryste”
UROCZYSTOŚĆ W RODZINIE FATIMSKIEJ 


 
Przygotuję Ci serce, o Chryste.
Przygotuję Ci serce niewinne.
Takie jasne, radosne i czyste.
Przygotuję Ci serce, o Chryste.
Przygotuję Ci serce ofiarne.
Precz odrzucę, co kusi i wabi.
Przygotuję nadzieją i wiarą.
Przygotuję Ci serce ofiarą.






Przyozdobię Ci serce miłością,


taką wielką, co wszystko zwycięża,


abyś wstąpił do niego z radością.


Przyozdobię Ci serce miłością.


Przyozdobię Ci serce dziecinne,


takie małe, tak biedne i słabe,


a Ty wlejesz w nie siły swe dziwne,


kiedy wstąpisz w me serce niewinne.











Tak czekałam na tę chwilę, 

By usłyszeć głos Twój Panie, 

W sercu mam radości tyle, 

Miłość Twa przepełnia mnie 

Oto nastał dzień wspaniały, 

Pełen światła i radości, 

Stoję z dłońmi złożonymi,

 Ciebie tylko wielbić chcę 












Uroczysty dzień komunii 

Jest największą mą radością, 

Jezus żywy w moim sercu, 

Dziś objawił miłość swą 













Z Tobą pragnę się spotykać,

To dziecięce me pragnienie,

Na Twe przyjście będę czekać,

Nie opuszczę Ciebie,

nie Proszę Jezu mój kochany,

Otwórz serce me na wieki,

Ja Twe czyste serce kocham,

Nie opuszczę Ciebie, nie 













Doczekałam wielkiej chwili,

Której nigdy nie zapomnę,

Serce czyste do komunii,

Która w moim sercu jest