piątek, 1 marca 2024

Adorujmy Pana

 NIEDZIELA   ADORACJI  

03 III 2024 r. 






Panie Boże, wkraczam na ścieżkę skruchy,

abym w umieraniu dla siebie mógł powstać do nowego życia.

Panie Jezu, Ty przepowiadałeś pokój

dla grzesznego świata i przyniosłeś ludzkości dar pojednania

przez Twoje cierpienie i śmierć.

Kocham Cię i z radością noszę imię 'Chrześcijanin’.

Ucz mnie iść za Twoim przykładem.

Powiększaj moją wiarę, nadzieję i miłość,

abym mógł zamieniać nienawiść w miłość,

a konflikty w pokój.

Dobry Mistrzu, naucz mnie pamiętać o godności,

jaką mi dałeś na Chrzcie Świętym,

abym żył dla Ciebie w każdej chwili.

Daj mi serce doskonałe do przyjęcia Twojego zadania,

abym przyniósł w przyszłości owoc cierpliwości.

Odnów moją gorliwość do pracy z Tobą w budowaniu

lepszego świata, aby moi przyjaciele mogli usłyszeć

Twoją Dobrą Nowinę pokoju i sprawiedliwości.

Amen.