czwartek, 30 września 2021

Różaniec św.

 Chcę, abyście codziennie odmawiali Różaniec!





Świadectwo św. Jan Paweł II o różańcu.


Ja sam również nie pomijałem okazji,

by zachęcać do częstego odmawiania różańca.

Od mych lat młodzieńczych modlitwa ta miała ważne

miejsce w moim życiu duchowym.

Przypomniała mi o tym z mocą moja niedawna podróż do Polski,

a przede wszystkim odwiedziny Sanktuarium w Kalwarii.

Różaniec towarzyszył mi w chwilach radości i doświadczenia.

Zawierzyłem mu wiele trosk.

Dzięki niemu zawsze doznawałem otuchy.

Dwadzieścia cztery lata temu, 29 października 1978 roku,

zaledwie w dwa tygodnie po wyborze na Stolicę Piotrową,

tak mówiłem, niejako otwierając swe serce:

różaniec to modlitwa, którą bardzo ukochałem.

Przedziwna modlitwa!

Przedziwna w swej prostocie i głębi zarazem.





Od piątku rozpoczynamy nabożeństwa różańcowe

W tygodniu o godz. 16 30 a w niedzielę o godz. 15 30 .

W piątek spowiedź św. od godziny 15 45 do 16 30.

A w sobotę różaniec św.

wynagradzający Niepokalanemu Sercu Maryi .