piątek, 3 lipca 2020

Niedziela Adoracji

" Przyjdźcie do Mnie wszyscy...."
    Adoracja Najśw. Sakramentu .






    Wielu ludzi żyje z nie do końca 
    uświadomionym lękiem w sercu:
     „A jeśli Bóg mi to zabierze?”. 
    To ci, którzy noszą w sobie obraz zazdrosnego Boga, 
    który odbiera nam rzeczy czy osoby, 
    na których nam najbardziej w życiu zależy. 
    Jest to oczywiście fałszywy obraz Boga. 
    Prostuje to sam Jezus, dzieląc się z nami 
    swoim doświadczeniem, 
    które jest źródłem Jego radości: 
    „Mój Ojciec przekazał Mi wszystko!”. 
    To radosny okrzyk Syna obdarowanego przez Ojca. 
    Miłość nie zabiera nigdy. 
    Ona może tylko dawać, ofiarowywać i przyjmować. 
    Może także zapraszać do pozostawienia czegoś,
     co szkodzi lub przeszkadza w rozwoju. 
    Jest to jednak zaproszenie, a nie przymus. 
    Przeżywając życie jako dar od Boga, staje się ono 
    nawet pośród trudów i zmagań o wiele łatwiejsze i lżejsze.

    Jezu, pomóż mi, bym szedł przez życie z Tobą i przeżywał 
                                                      je jako dar od Boga.