sobota, 22 września 2018

Święty

ŚW. OJCIEC PIO 






Modlitwa Ojca Pio o uzdrowienie


Ojcze Niebieski, dziękuję Ci za to, 
że mnie kochasz. 
Dziękuję Ci za zesłanie Twojego Syna, 
Pana naszego Jezusa Chrystusa na świat,
 aby mnie zbawił i uwolnił. 
Ufam w Twą moc i łaskę, 
która wspiera i leczy mnie. 
Kochający Ojcze, dotknij mnie teraz swoimi uzdrawiającymi dłońmi, bo wierzę,
 że jest Twoją wolą abym był zdrowy na ciele, umyśle, duszy i duchu.



Okryj mnie najszlachetniejszą krwią Twojego Syna, naszego Pana Jezusa Chrystusa od czubka mej głowy do podeszwy mych stóp. Wyrzuć to, czego nie powinno być we mnie. Wylecz niezdrowe i nieprawidłowe komórki. Otwórz zablokowane tętnice i żyły oraz odbuduj i dopełnij wszelkie uszkodzenia. 
Usuń wszystkie stany zapalne i przemyj infekcje mocą najdroższej krwi Jezusa. 
Niech ogień Twej uzdrawiającej miłości przejdzie przez całe moje ciało w celu uzdrowienia tak, aby funkcjonowało ono 
w sposób w jaki Ty je stworzyłeś.
Dotknij też mego umysłu i moich emocji,
 nawet najgłębszych zakamarków
 mojego serca.

Napełnij mnie swoją obecnością,
 miłością, radością oraz pokojem i przyciągaj jeszcze bliżej do siebie w każdym momencie mojego życia. 
Ojcze, napełnij mnie Swoim Duchem 
Świętym i upoważnij do czynienia
 wszystkiego co się da, aby moje życie przynosiło chwałę i cześć 
Twemu świętemu imieniu. 
Proszę Cię o to w imię Pana 
Jezusa Chrystusa. Amen.