piątek, 30 czerwca 2023

Adoracja

 

Uwielbiam Cię z  i dziękuję Ci Panie 

za wszelkie dary,   jakie od Ciebie otrzymałem…”.


NIEDZIELA ADORACJI  02 VII 2023 r. 



Modlitwa przed Najświętszym Sakramentem

Jezu Chryste, Panie mój,
który z miłości, jaką żywisz do nas, ludzi,
dniem i nocą pozostajesz w tym Sakramencie,
pełen miłosierdzia i miłości,
gdzie czekasz, zapraszasz i przyjmujesz wszystkich,
którzy Cię nawiedzają.

Wierzę, że jesteś obecny w Najświętszym Sakramencie Ołtarza.
Uwielbiam Cię z otchłani mojej nicości
i dziękuję Ci za wszelkie dary, jakie od Ciebie otrzymałem,
a szczególnie za to, że ofiarowałeś mi w tym Sakramencie
Twoje Ciało, Krew, Duszę i Bóstwo;
za to, że dałeś mi Twoją Najświętszą Matkę Maryję za Orędowniczkę;
za to, że wezwałeś mnie do siebie w tej chwili.

Uwielbiam Twoje Najdroższe Serce,
pragnę je wysławiać przede wszystkim z wdzięczności
za ten cudowny dar Twojej sakramentalnej obecności,
a także, by wynagrodzić wszelkie zniewagi,
jakich doznajesz pod postacią chleba od Twoich wrogów
oraz by sprzed tabernakulum adorować Cię
w każdym zakątku ziemi.
Amen . 






U ministrantów do nabycia Katolicki Tygodnik „Niedziela „










Zachęcam do zakupu Katolickiego Tygodnika „NIEDZIELA „

Znajduję się w nim artykuł o naszej fatimskiej LSO - 

ministrantach i lektorach oraz Kacperku Naumienia naszym

„ Małym Apostole „