piątek, 24 marca 2023

Wiara

 «Łazarz, przyjaciel nasz, 

zasnął, lecz idę go obudzić».

<<Każdy, kto żyje i wierzy we Mnie, nie umrze na wieki.

Wierzysz w to?»


Niedziela 26 III 2023 r. 





Jezus zdecydował się na opóźnienie ze względu na uczniów. 
Śmierć i wskrzeszenie Łazarza miało pobudzić ich wiarę,
 że jest Synem Bożym.
 Łazarz , przyjaciel  umarł. 
Ale raduję się ze względu na was, abyście uwierzyli. 
Z tego właśnie powodu nie było Mnie tam. 
Możemy dziwić się, 
a nawet irytować niewiarą Dwunastu.
 Ale czy tego by chciał Jezus? 
On nie okazał najmniejszej oznaki zdenerwowania. 
Jezus odczuł smutek, 
Jego serce poruszyła pełna wiary odpowiedź Marty: 
Tak, Panie! Wierzę, że Ty jesteś Chrystusem, 
Synem Bożym, który przyszedł na świat. 
Taki jest nasz Bóg, Jezus Chrystus. 
Cierpliwy Nauczyciel, 
który podprowadza swoich uczniów ku Prawdzie, 
aby gdy Ją odkryją, stali się Jej wiernymi głosicielami.

Panie Jezu, Ty zapewniasz mnie dziś, 
że nie ma modlitw niewysłuchanych. 
Przymnóż mi wiary, 
abym tak jak Marta mógł dziś powiedzieć:
 Wierzę! Amen.







Modlitwa za DAR  prawdziwego Przyjaciela .







Przyjaciel jest podporą w trudnych chwilach,

a towarzyszem w radosnych.

Większość z nas nie wyobraża sobie bez niego życia.

Pamiętaj ! Módl się za przyjaciela .

Jezus Chrystus, obraz miłosiernego

oblicza Ojca i wzór dla chrześcijan,

daje nam najlepsze wyjaśnienie tego,

kto to jest przyjaciel.


Módlmy się :

Proszę Cię, Boże dobry i łaskawy,

za mojego Przyjaciela ,
który mnie miłuje , szanuję i ufa .

Kochaj Go, o Źródło miłości,

bo Ty dajesz Mu
i mnie łaskę; miłowania.

Spraw, aby i On

z całego serca był człowiekiem dobrego serca .

I Ty, Panie, udzielaj Mu swoich łask .

Niech będzie zawsze w Twojej opiece,

obdarzaj zdrowiem i Twoim błogosławieństwem .

Amen.