piątek, 15 stycznia 2021

Mesjasz

Przychodzę, Boże, pełnić Twoją wolę."

Niedziela 17 I 2021 r.  






Jezus chce się z nami spotkać

„Czego szukacie?”. 

Dzisiaj to pytanie Jezusa skierowane jest szczególnie do mnie. 

Pan przechodzi obok mnie i pyta: 

Czy chcesz spotkać się ze Mną? 

Dzisiaj Jezus chce się ze mną spotkać. 

Chce uczynić lepszym moje życie. 

Jednocześnie pragnie, by mój wybór był dobrowolny, świadomy. 

Dzięki temu moja relacja z Nim stanie się osobowa, głęboka. 

Abraham Joshua Heschel, żydowski myśliciel i teolog głębi, 

uważał, że cała Biblia jest zapisem tej prawdy,

 iż Bóg szuka człowieka. 

Jednak czy ja pozwalam się Bogu odnaleźć i czy umiem

 odpowiedzieć na pytanie Jezusa całym swoim życiem? 

Święty Jan od Krzyża modlił się:

 „O Boże mój, któż Cię nie znajdzie według swej woli i pragnienia, 

gdy Cię szuka z czystą i pełną prostoty miłością? 

Wszak Ty sam ukazujesz się pierwszy i wychodzisz 

na spotkanie tych, którzy Cię szukają!”.



Panie Jezu, każdego dnia pragnę

 spotykać się z Tobą – moim Mesjaszem.
















Hej kolęda , kolęda , kolędy to czas ….


Zapraszamy na niedzielę 17 stycznia 

do Świątyni Fatimskiej

na wspólną modlitwę i kolędowanie :

Na sumę na godz. 11 00 : .

Rodziny z ulic : Czarnieckiego ,  Sobisia  ,

Rómmla 1 A, 1 B oraz przyjaciół fatimskiej Parafii

I popołudniu na Msze św. na godz. 16 00

Rodziny z ulic : Prusa , Reymonta , Nałkowskiej ,

Kasprowicza ,Wyspiańskiego 

ul. Rómmla 3, 5, 7